Syarikat Pengedar Madu Tualang Hutan (Rimba)

Syarikat ZAWANI SALAM ENTERPRISE adalah sebuah syarikat yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia dengan nombor pendaftaran NS0172693-X.


Madu Tualang Rimba jenama Zawani telah berada di pasaran bermula dalam skala kecil sejak tahun 2011. Kini Madu Tualang Rimba Zawani telah mula beredar secara meluas di sekitar Lembah Klang serta negeri-negeri lain di seluruh Malaysia.
Zawani Salam Enterprise selaku pengeluar produk Madu Tualang Rimba Zawani adalah pembekal  serta pengedar madu tualang dan madu kelulut untuk pasaran seluruh Malaysia.

'Madu tualang rimba' adalah nama am bagi sejenis madu yang juga disebut sebagai 'madu tualang hutan'. Rimba bermaksud hutan besar (rujuk Kamus Dewan). Madu tualang rimba dihasilkan melalui aktiviti lebah hutan gergasi yang dikenali dengan nama saintifiknya apis dorsata.

MADU TUALANG RIMBA ZAWANI dan ZAWANI TUALANG RIMBA adalah nama khas bagi produk-produk keluaran Syarikat Zawani Salam Enterprise.

Bekalan madu segar diperoleh terus dari kumpulan-kumpulan pencari dan pemanjat madu pohon tualang yang telah lama bekerjasama dengan pihak kami serta bergerak aktif di hutan-hutan rimba belantara kawasan pedalaman Semenanjung Malaysia.

Oleh kerana bekalan madu tualang rimba yang diperoleh oleh pihak kami adalah langsung dari kumpulan pemanjat (tanpa melalui pihak ketiga), maka harga bagi produk-produk madu keluaran Zawani Salam adalah amat berpatutan serta mampu milik.

Madu Tualang Rimba Zawani telah diuji melalui ujian makmal MARDI bertujuan untuk pengesahan isi kandungan serta ketulenan (keasliannya). No. Rujukan Ujian: TS3/TC/2017-0761.

Madu Tualang Rimba Zawani serta Madu Rimba (madu hutan) Zawani kini telah diuji ketulenan di makmal Institut Genom Malaysia bermula pada tahun 2021.

Syarikat membekal serta mengedar madu tualang hutan/ rimba dan kelulut yang telah dibotolkan ke pasaran tempatan. Syarikat menawarkan penjualan secara tunai atau secara konsaimen, dengan harga yang berpatutan.

PENAFIAN:

Dimaklumkan bahawa syarikat kami tiada kena-mengena dengan apa-apa jua perkara yang berhubungan dengan pihak lain yang juga bernama ZAWANI (sama ada perkataan tunggal atau dijamak dengan perkataan lain) atau seumpamanya yang bersifat kebetulan; sama ada ia berupa sebuah nama individu, syarikat, perkumpulan, pertubuhan, laman web, laman sosial atau perkataan.

Berikut adalah perkataan ZAWANI yang digunakan bagi mewakili pihak syarikat kami:
1. Zawani Salam 
2. Zawani Salam Enterprise
3. Madu Tualang Rimba Zawani
4. Madu Kelulut Rimba Zawani
5. Zawani Tualang Rimba (kata Zawani dalam bentuk logo bujur)
6. Zawani Madu Tualang Rimba (kata Zawani dalam bentuk logo bujur)
7. Zawani Madu Kelulut Rimba (kata Zawani dalam bentuk logo bujur)
 8. Laman Web:
https://tualangrimba.blogspot.com 

Hanya untuk penulisan secara umum pada artikel-artikel tertentu, pihak kami menggunakan perkataan ringkas 'Zawani' yang merujuk kepada syarikat atau senarai perkataan di atas. Harap maklum.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat Madu Tualang Rimba (Khazanah Alam untuk Setiap Insan)

Senarai Wakil Penjual & Pengedar

Madu Tualang Rimba (Fakta-Fakta Menarik)